subota, 2. veljače 2013.

Brainstorming

Brainstorming

O ovom radu sam odlucio radit jer me tema zanimala , te sam htio to proucit malo detaljnije.
Htio sam u principu napravit neki pocetak ovisnosti o kocki ljudi kroz povijest gdje oni to jos nisu ni shvacali , te da ljudima to prezentiram i da im pokazem da je to jedan veliki problem u nasoj naciji s kojim se nije pametno susresti. Pricao sam cak i sa diplomiranom psihologinjom koja mi je i pokazala najcesce greske ovisnika o svim vrstama igre na srecu bilo to kockanje , kladionica pa cak i o lotu, gdje ljudi grijese i kako odmah prepoznat ovisnika i kako vecina ljudi nije ni svjesna da su ovisnici , dok jednostavno ne bankrotiraju ili dok to njihova obitelj ne shvati pa ih uspiju natjerat na daljne lijecenje . Naravno njima je to sve igra misle da je to sreca i uvijek cekaju i nadaju se velikom jackpotu a sanse za to su vrlo male , odnosno skoro nepostojece kao sto sam i napisao u blogu . Veca je sansa da vas pogodi meteorit nego da dobijemo na lotu.

Sto se tice rada htio sam pokazat da ljudi vide jednostavno kako se ovisnici o kocki nadaju dobitku do zadnjeg trenutka dok ne shvate da imaju problem. Skala u boji ili Royal Flush sam izabrao jel predstavlja najveci dobitak u pokeru te je to i najjaca kombinacija. Dvoumio sam se izmedu 4 asa i skale u boji ali 4 asa predstavljaju simbol pokera njegov logo i ime tako da sam se odlucio za skalu u boji jel ju je naravno nemoguce dobit a svi je toliko zeljno ocekuju  i naravno najjaca je kombinacija u pokeraskoj igri.
Bankrot je na zadnjoj karti jel sam htio prikazat to iscekivanje sve do kraja do zadnje karte kako to ovisnici i ocekuju nadaju se do zadnje karte nemogucem dobitku , a bas ta zadnja karta koja ih ocekuje je najcesce bankrot.
Zelena povrsina je tu namjerno jel predstavlja  boju pokeraskog stola. Za publiku je ovaj rad namijenjen svim uzrastima  ljudi.

Nema komentara:

Objavi komentar